Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2012 20:17 - Спънах се (трикратно)
Автор: dfshwsh Категория: Тя и той   
Прочетен: 761 Коментари: 0 Гласове:
1



 Два пъти в живота си (досега) съм падал.
Първият път падах бавно, вечно сякаш и когато най-сетне паднах, се изправих толкова рязко (бях горд от себе си), че ми се зави свят и ето ти второто падане.
Този път паднах като хората - рязко и необратимо. Така се изтърсих, че чукнах дъното, както се казва. Седях на дъното дълго, много дълго. Толкова много мисли минаха през главата ми и то толкова бързо, че едва успявах да им се насладя. От дългото стоене на дъното си починах, но не исках да ставам, натисках тялото си към пода на сила, вярвах, че там ми е добре, че там ми е мястото и наистина, чувствах се чудесно. Но висша сила сякаш ме дърпаше да се изправя и аз го сторих. Този път бавно изправяне. Мудно, но сигурно се изправях. Хиляди терзания в секунда - как можах да позволя на тялото си да ме надвие, как можах това, как можах онова...и нещеш ли, се оказах изправен. "А сега накъде?". Тръгнах на някъде, не знаех точно, но вървях уверен. Отново стъпил на земята, чувствах се прекрасно. Вървях бодро и ... отново паднах.
Всичко дотук бледнее пред това спъване, наистина, но за него ще ви разкажа някой друг път.
Желая ви приятно падане.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dfshwsh
Категория: Тя и той
Прочетен: 83308
Постинги: 65
Коментари: 34
Гласове: 125
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол